SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

آموزش هک کردن بازی های تلگرام (هک امتیاز بازی های تلگرام) و افزایش رکورد

تلگرام به تازگی قابلیت جدیدی به ربات های خود اضافه کرد و آنهم بازی های HTML بود که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، بازی های این سرویس به سرعت در حال افزایش اند و تعدادی از این بازی ها را می توانید در لینک زیر پیدا کنید :


http://telplus.shahinsoft.ir


از قابلیت های قابل توجه امکان بازی کردن به صورت گروهی است ، و امکان رتبه بندی امتیازات در گروه و بین دوستان و اقوام و آشنایان است ، از آنجایی که به دست آوردن امتیازات بالا همیشه هم آسان نیست روشی را برای هک کردن امتیاز در بازی های تلگرام و به دست آوردن امتیاز جعلی به شما معرفی می کنیم تا کمی در گروه های دوستانه دوستان خود را سرکار بگذارید.


ابتدا بازی مورد نظر خود را انتخاب و آنرا در یکی از گروه های مورد نظرتان ارسال کنید :





سپس روی گزینه play کلیک کنید


بهتر است از browser گوشی و یا از کامپیوتر دستکتاپ(ویندوز،مک،لینوکس) استفاده کنید

در صورتی که از تلگرام آپدیت شده استفاده می کنید و بازی داخل خود تلگرام باز می شود ، گزینه more را زده و open with را انتخاب کنید



*تمام مراحل را خارج از تلگرام و درون Browser انجام دهید



آدرس url بازی را کپی کنید

** آدرس صفحه بازی برای بازی های مختلف و همچنین برای یک بازی در چت های مختلف ، متفاوت است.


به صفحه زیر بروید :


http://Shahinsoft.ir/TelegramGameHack


آدرس url بازی را در قسمت مربوطه وارد کرده ، امتیاز دلخواه خود را وارد کنید و گزینه "هک کن" را انتخاب کنید


تمام شد! امتیاز شما هک شد:)

** نکته مهم : در صورتی که دفعات مکرری یک بازی را هک کنید و یا امتیازات خیلی بالا و نامعقولی ثبت کنید ، حساب شما بلاک شده و امتیازاتتان دیگر در آن بازی ثبت نخواهد شد پس و کلو واشربو و لاتسرفوا :)



تمام بازی هایی که در سایت تلپلاس وجود دارند قابل هک کردن هستند بازی ها را از اینجا نصب کنید

لیست بازی هایی که تا به حال(24مهر95) پشتیبانی می شوند : Math Battle , Lumberjack , Corsairs , Spiky Fish , Karate Kido , Space Orbit , Dinosaur , Mr. Muscle , Hausschwein , Donalds Wall , Skipper , Spiky Fish 2 , Mars Rover , School Is Cool , Qubo , Ridhwans , Rainbow , Diamond Rows , Hexatrion , Meteoric , Meteoric Plus , Speed Driver , Kung Fu Inc , Football Star , Rio Sprint , Snake

نظرات 80 + ارسال نظر
fafar چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام ببخشید میخواستم بدون من که گوشیم اپل هست چجوری میتونم ادرس بازی رو در تلگرامم پیدا کنم برای هک کردن

سلام ، گزینه more رو بزنید و open with رو انتخاب کنید تا با Browser گوشی باز شود ، اگر بازهم مشکل داشتید با نسخه desktop امتحان کنید
(فایل راهنما برای آیفون به متن اصلی اضافه شد)

مهرداد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام , ببخشید من از تاپیک هک بازی تلگرام استفاده کردم و یکم امتیاز بالا دادمو الان دیگه امتیازم ثبت نمیشه .... راهی هست که این محدودیت برطرف بشه یا یه محدودیت مدت دار هست و دوباره به حالت قبل برمیگرده؟

سلام ، احتمال داره محدودیت زمانی باشه ، فعلا چیزی مشخص نیست (من خودم هم هنوز بلاکم :)

fafar شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام مبخواستم بدونم برای هک بازی lumber jack من چجوری میتونم ادری بازییو تو گروهی که داریم تر تلگرام پیدا کنم توضیحاتتونم دیدم ولی من گوشیم اپل هستش فکر کنم اونی که توضیح دادید برای اندروید هستش ، من هر کاری کردم راستش url پیدا نکدرم راهنماییم کنید ممنونم

سلام ، راهنمای ios به متن اضافه شد

fafar شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام ببخشید این بازی توی تلگرام من هست برای هک کردنش url باید پیدا کنم ولی توی تلگرام url نیست که من کپی کنمش راهنمایی کنید ممنونم

سلام ، بعد از باز کردن بازی گزینه more رو بزنید و بعد open with تا توی مرورگر گوشیتون باز بشه ، اونجا می تونید url رو کپی کنید

پیمان چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام،اول اینکه این سایت تلپلاس که گذاشتین میگه بازی مورد نظر یافت نشد،بعدش اینکه گوشی ما آیفون هستش گزینهopen with نداره،فقط یه گزینه به اسم copy link داره،که از اون روشم نمیشه کاری کرد،ممنون میشم با عکس و توضیحات کامل تر به من پاسخ بدین.ممنون از سایت خیلی خوبتون

سلام ، سایت تلپلاس از آدرس http://telplus.shahinsoft.ir/ یا آدرس کوتاه تر Tlplus.ir قابل دسترسی است ، همچنین صفحه بازی ها : http://telplus.shahinsoft.ir/search.php?id=game یا آدرس کوتاه تر http://Tlplus.ir/search.php?id=game

در توضیحات تصویر آیفون وجود دارد ، در صورتی که مجددا نتوانستید url را کپی کنید از نسخه دستکتاپ تلگرام استفاده کنید

ارشیا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:34 ق.ظ

ببخشید من این مراحل رو انجام دادم ولی گزنیه هک کن رو میزنم هیچی نمیشه توروخدا کمک کنید

سلام ، برای کدام بازی؟ لطفا لینک رباتش رو ارسال کنید

امین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام برای وارد کردن لینک اصلا گزینه ی copy paste کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

سلام ، از Ctrl+C برای کپی و از Ctrl+V برای پیست استفاده کنید

ارشیا پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:53 ب.ظ

ببخشید من اون صفحه ای که گفتید رفتم بقیه کار هارو برای هک انجام دادم ولی وقتی هک کن رو می زنم هیچی نمیشه تورو خدا کمکم کنید

سلام ، برای کدام بازی؟ لطفا لینک رباتش رو بفرستید

Arman جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام خسته نباشید بازی تو تلگرام هستش که هک نتونن بکنن یا راه حلی هستش ک بازیو نتونن هک کنن اگه بازی هستش ک نتونن هک کنن اسمشو بنویسید ممنون میشم.لطفا جواب بدین ممنون.

سلام ، بله ، درصورتی که اقدامات امنیتی لازم توسط سازندگان رعایت شود این امکان وجود دارد ، در حال حاضر برای بازی های جدید تلپلاس روش هکی ارائه نشده است : telplus.shahinsoft.ir یا tlplus.ir

اریا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:59 ق.ظ

هک بازیه 2048 فارسیشوو بزارید

سلام ، به زودی حتما

محمد علیپور سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:15 ب.ظ

اقا خواهش میکنم هک بازی corsairs رو بزارید خواهش خواهش

سلام ، بازی Corsairs در حال حاضر پشتیبانی می شود و شما می توانید با مراجعه به http://shahinsoft.ir/TelegramGameHack آنرا هک کنید

کرام چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:41 ق.ظ

با سلام منم بازی lumber jack رو همه مراحل رو انجام دادم ولی روی هک کن میزنم هیچ اتفاقی نمیفته
10 بار هم امتحان کردم

لینک رو دوباره چک کنید ، حتما تمام مراحل را در مرورگر و خارج از تلگرام انجام بدهید ، اگر قبلا امتیاز خیلی بالایی زده باشید برای مدت محدود بلاک میشید و امتیازتون ثبت نمیشه | در صورتی که مشکل برقرار بود از نسخه دستکتاپ استفاده کنید
اگر سیستم هیچ اروری نمیدهد حتما با نسخه دسکتاپ امتحان کنید

ana دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام لینک بازی رو پیدا نمیکنم تو گوشیم که کپی کنم گوشیم ایفونه واسه ایفون تو متن اصلی ننوشتید کجا نوشتید ؟ لطفا سریع کمک کنید ممنونم

سلام ، ظاهرا در گوشی های اپل نمیشود با سیری با مرورگر دیگه ای بازی رو اجرا کرد ، از نسخه دستکتاپ استفاده کنید

اسمشر سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:51 ب.ظ http://telegram.me/RankUpBot

سلام بچه ها
آقا میتونید از این ربات هم برای افزایش رتبه تون استفاده کنید:

http://telegram.me/RankUpBot

من امتحان کردم تقریبا همه بازی رو میتونه هک کنه

سلام ، آقا زدید رو دست ما :) ، ربات خوبیه فقط جنبه های مالی کار رو کمتر کنید :)

hadi دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:24 ب.ظ

سرکاریه بابا
روهیچ بازی جواب نمیده

سلام ، بازی هایی که لیست آنها در انتهای متن آمده بدون هیچ مشکلی هک می شوند

جمشید عابدپور سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:12 ب.ظ

اقااا دمتون گرم یبار خوندم انجام دادم بدون هیچ ایرادی انجام شد
قفط یه سوال :
مثلا اگه امتیازات معقولانه بزنیم اما زیاد استفاده کنیم تا چند بار میشه زد و بلاک نشد ؟!
ممنون

سلام ، امتحان نکردم ، ولی با امتیاز 999 یکی دو هفته بلاک شدم :)

keram چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ق.ظ

با سلام .بازی ibasket جز بازیهای تلگرام هستش ولی وقتی لینک رو میدم و هک کن رو میزنم میگه که پشتیبانی نمیشه

سلام ، در حال حاضر فقط بازی هایی که لیستشون در انتهای متن آمده هک میشوند

mostafa چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام وقت بخیر
در مورد کد تقلب بازی تلگرامی برنامه کار نمیکنه . سرکاری بود ؟ بازی corsairs

سلام ، بررسی شد ، با موفقیت هک می شود ، لطفا تمام مراحل را با دقت انجام دهید

arshia جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام
اقا من میزنم هک بشه بازیه cosairs بعد میزنه با موفقیت هک شد ولی اصلا تغییری نمیکنه تو بازی
لطفا کمک کنیددددددددد

سلام ، امکان داره که شما به علت انتخاب امتیاز نامعقول بلاک شده باشید ، در این صورت باید یک یا دوهفته صبر کنید :(

fafa یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:17 ق.ظ

من تلگرامو داخل ویندوز هم نصب کردم ولی بازی corsairs رو بالز نمیکن برای بازی کردن. و نکته دوم اینکه با اینکه این بازی جزو بازیهایی هست که میشه هک کرد ولی من وقتی روی هک کردن کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته.آدرسش هم این هست :https://tbot.xyz/corsairs/#eyJ1IjoxMDM2NDU4NTYsIm4iOiJGYWV6ZSAiLCJnIjoiQ29yc2FpcnMiLCJjaSI6Ii01NTczNTg5MzU3OTY2MzUyMzYiLCJpIjoiQkFBQUFNaXNBd0NnZ2kwR3BtTmJxVG9oMktJIn1mMWU5ZDRjNDA4ZjRmZTI5OTk3MWUyYjQ4MjE0MTdmMQ==&tgShareScoreUrl=tg%3A%2F%2Fshare_game_score%3Fhash%3DEVWQ3rQi9CXeOZLFWb6-
ممنون میشم اگه اشتباه هست بهم بگینpUIAKPZjGpBAX5QGQ8aua1M

سلام من با این لینک امتیاز 240 رو ثبت کردم ، چک کنید اگر درست نبود بررسی کنیم

saleh سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ق.ظ

http://htmlgames.mobazi.ir/mobazi_bandbaz/index.html?id=42486158&msg=BAAAAJD6__-wDti_XultBs1DlvE#tgShareScoreUrl=tg%3A%2F%2Fshare_game_score%3Fhash%3Dw_kzxEQiKRhTuxXnEcDueR350BfDJMyttWCMxv7CtUY

ino poshtibani nmikone

سلام، بله این بازی درحال حاضر پشتیبانی نمیشود

مجید پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام
من مدیر یک گروه خصوصی هستم که فقط برای بازی ساخته شده. آیا راهی هست که بتونم بفهمم چه کسی توی گروه از این روش برای ثبت امتیاز استفاده کرده؟ تشکر

با سلام ، به صورت عمومی خیر

اکبر شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ب.ظ

چطور میشه فهمید که یکی امتیازش با هک بازی ثبت شده؟؟
ممنون از سایت خوبت

سلام ، به صورت عمومی راهی ندارد

zahra پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام برای بازی مین روب حک ندااااریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ توروووووگاد

سلام ، تنها بازی های لیست شده پشتیبانی می شوند

مهدی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:41 ب.ظ

اقا ابرومون رفت خداوکیلی تست کردم جواب ندادن

خوب حداقل بگید دیگه کار نمیکنه

من طبق روش شما رفتم صفحه بازیم کپی کردم جواب نمیده

بازی اعداد
Math Battle

با سلام ، تست شد مشکلی ندارد ملاحظه کنید : http://s8.picofile.com/file/8281984868/Untitled.png

امین یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام دوست عزیز ببخشید من هر چی میزنم مینویسه خطایی رخ داده

محمد دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:40 ق.ظ

https://tbot.xyz/corsairs/#eyJ1IjoyMTE5MTU3MjUsIm4iOiLimZpsdmzOsdC8zrFk4pmbxLjQvc6xybTimZogIiwiZyI6IkNvcnNhaXJzIiwiY2kiOiI1NzE5Mzc1OTUzNDE1NDc3NTE3IiwiaSI6IkJBQUFBQTctX18tTG9HbV8yNDJxVDJudkFvVSJ9NGRlZGIzMDhkYzRmNGZhOWYwOTNhY2I1MWI2YjI3MDA=&tgShareScoreUrl=tg%3A%2F%2Fshare_game_score%3Fhash%3D6VcFAPXfXTOc0zDw3D0bPEsf4SRENSJ1XoDqCsG8YLs

630
ثبت شه لطفا
میزنم خطا میده

armin سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:16 ب.ظ

مینویسه
خطایی رخ داده است4/undefined

pouya دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام
مممنون بابت سایت خوبتون.
میخواستم بدونم بدون استفاده از سایت تلپلاس میشه هک کرد ؟

مهدی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:51 ب.ظ

نمیشه عاقا ارور پایینیو میده

خطایی رخ داده است4/undefined

saeed دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام من ادرس کپی میکنم و رکورد میزنم
پیقام میده
خطای رخ داده است undefined/4

hami چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام
واسه بازی lumber ارور میده مینویسه
خطایی رخ داده است undefined/4

امیر6161 سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:31 ق.ظ

حاجی من داستان حمایت مالی هم کردم ولی بازم خبری نشد؟ سرکاریه؟؟

میلی پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ب.ظ

https://tbot.xyz/math/#eyJ1IjoxODg4OTk3NzQsIm4iOiIjTWlsYWQvIDopICIsImciOiJNYXRoQmF0dGxlIiwiY2kiOiItNzg2Nzc4NzA1NjYwNzg1NzMxNCIsImkiOiJCQUFBQUhlZV9fOUJWaDNCaUtYYk9hRk9xaG8ifTM0MGNhMmE3NDZlNzk1YjBlMTZiNDljMDAxZTc2ZDU0?tgShareScoreUrl=tg%3A%2F%2Fshare_game_score%3Fhash%3DFRPMtVv0f6fJMYpWMXWUVuUVpF4UqCMeOYAuQE-CI8M




سلام میشه امتیاز 68 رو برام ثبت کنین ممنون

khashi یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 06:48 ب.ظ

salam
vase bazi Math Battle hdk hack namishe in error mide
خطایی رخ داده است4/undefined

age mishe moshkelesho behm begin

عاااااااااششششققققتم سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:38 ب.ظ

الهی فدااااااااااااااات
دمممممممت گرررررررررررررم

شاکی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ق.ظ

آقا یعنی چی من می زنم میگه خطایی رخ داده است
https://tbot.xyz/corsairs/#eyJ1IjoxMTg5NjI5NDMsIm4iOiLYudmE24wg2K/ZiNiz2KogIiwiZyI6IkNvcnNhaXJzIiwiY2kiOiItMTI3MDUxOTE1NDQxODM5MTM0NSIsImkiOiJCQUFBQUNEOF9fOVV2bFM5a19CNTZxVFFPRTAifTEyNWZjNDhjNWM1MmRiMWEwZTcwODU5YzVmN2ExMWFl?tgShareScoreUrl=tgb%3A%2F%2Fshare_game_score%3Fhash%3DbApyprPqjSBGVKbhvct
K
لطفا رسیدگی کنید. 600 هم زدم جواب نداد

پولدار شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:29 ب.ظ

آقا میشه با پول دادن امتیاز بیشتری هک کرد؟

غ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:20 ق.ظ

کارنمیکنه

نازنین سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 04:22 ب.ظ

تلگرام روش های هک رو مسدود کرده ولی این ربات کار میکنه و امتیازتو هرچقدر بخوای ثبت میکنه
http://telegram.me/rankupbot?start=97389005

امیر جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام
چرا بازی Math Battle
رو میزنم هک شه
مینویسه: خطایی رخ داده است4/undefined
لطفا پاسخ بدید...!

vahid دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:23 ب.ظ

خطایی رخ داده است4/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا کمک
undefined

Nigje پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام
من یکی از بازی ها رو هک کردم حالا می خوام رکوردم از تلگرم حذف بشه (اینگار نه اینگار که رکورد زدم) چی کار باید کنم ؟

nnn پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:47 ق.ظ

man url ro vared mikonam vali asln hak nemikone

A جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:52 ب.ظ

اقا برا بازی karate kido چرا نمیشه ؟

حسین جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام من بازی corsairs رو نمیتونم هک کنم

@gamebot

nikancraft شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:11 ب.ظ

سورسش رو هم قرار بدین لطفا که روی وبسایتان هودمون قرار بدیم

olf یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:25 ب.ظ

mikhastam bedonm ke in hack chejori kar mikone yani che kar mikone emtiyaz mire bala?
adrese urlro daskari mikone ya chiz dg as

rana سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام من آدرس بازی رو میزنم امتیاز هم میزنم اما همشاخطار میده علتش چیه؟ ممنون

سلام
همه بازی ها پشتیبانی نمی شوند

رضا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام ، میخواستم بدونم ایا میشه فهمید کسی که داره بازی میکنه تقلب می کنه یا نه ؟

سلام
خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد