SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) بر تمام شیعیان تسلیت باد



با عرض پوزش به اطلاع می رسانیم وبسایت شاهین سافت به نشانی http://Shahinsoft.ir در حال حاضر در دسترس نیست
نظرات 3 + ارسال نظر
HARVEST MOON2 پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ب.ظ

با سلام خدمت آغا شاهین گل...
شاهین جون چرا ترینر ها روی شبیه ساز دلفین کار نمیکنن؟
من باید چیکار کنم؟؟؟
راهنماییم کن لطفا.

ارور میده یا اصلا تغییری ایجاد نمی کنه؟

mahsa چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ

Salam aqa shahin baraye stickeraye line man chetori va koja keshvaramo bayad avaz konam????

کشور رو در فیلتر شکن باید انتخاب کنید ، اگه فیلتر شکنتون این قابلیت رو نداره من اپلیکیشن VPN Unlimited رو پیشنهاد می کنم می تونید از موبوجنی یا گوگل پلی دانلودش کنید

لطفا سوالتون رو در بخش نظرات همون مطلب بپرسید ممنون!

HARVEST MOON2 پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

با سلام خدمت آغا شاهین گل...
شاهین جون من طبق راهنمای تو ترینر ها زبان کامپیوترم رو فارسی کردم،ولی وقتی منوی ترینر هارو باز میکنم هرچیزی رو که می زنم ارور میده.نمی دونم چرا؟
باید چیکار کنم؟؟؟
در ضمن تو واسه اجرای بازی از چه شبیه سازی استفاده می کنی؟
مطفاً زود جوابمو بده.

سلام،
لطفا یک اسکرین شات از ارور بگیرید،یا بگید چه اروری میده

درضمن برای مطرح کردن سوالاتتون میتونید از انجمن طرفداران بازی مزرعه دار و یا انجمن پشتیبانی نرم افزار harvestmoon tools استفاده کنید

Shahinsoft.ir/index.php/forum

لطفا سوالتون رو در پست مربوط به خودش بپرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد