SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک
SHAHINSOFT

SHAHINSOFT

مرجع تخصصی بازی و برنامه های کامپیوتری - آموزش,ترینر,کرک,دانلود,موبایل و هک

چگونه می شود بازی Clash of Clans را هک کرد؟



مطمئنا شما هم از طرفداران پر و پا قرص این بازی پرطرفدار هستید ، این بازی در حال حاضر چندین میلیون بار دانلود شده و بسیار بازی پرطرفداری به شمار می آید

همانطور که می دانید ( اگر کاربر دائمی ما باشید ) شاهین سافت تا به حال بسیاری از بازی های محبوب اندروید را هک کرده و آموزش هک آنها را برای شما قرار داده است ( البته ویندوز فون هم از این قاعده مسثتنی نیست ) و بازی وجود ندارد که توسط شاهین سافت هک نشده باشد یا هک نشود(در آینده).


برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
HARVEST MOON2 پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

با عرض سامی گرم به شما آغاشاهین گل...
راستی می خواستم بدونم که بازی (هاروست مون2، نسخه سونی1 به کامپیوتر)تو بازار پیدا میشه؟؟؟
خواهشا جوابمه بدید...
با تشکر...
خدانگه دار...

هاروست مون 2 نسخه سونی 1؟
اگر منظورتون بازی harvestmoon wonderful life است، باید بگم که این نسخه فقط برای پلی 2 وجود دارد، البته می شود آنرا با شبیه ساز در پی سی اجرا کرد.

علی پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:52 ق.ظ

خاک بر سرا

HARVEST MOON2 چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

با سلام خدمت آغا شاهین گل...
من میخواستم بدونم که چه طور باید از نسخه پنجم ترینر بازی مزرعه دار استفاده کنم؟؟؟
بعضی از ترینر هاش کار نمی کنند...
من بازی رو با شبیه ساز انجام نمی دم،اونو با خود بازی که از اینترنت دانلود کردم بازی میکنم...
خدا نگه دار...

متاسفانه ترینر ها تنها روی نسخه تبدیل شده شرکت دلفین کار می کنند

HARVEST MOON2 چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

با سلام خدمت آغا شاهین گل...
شاهین جون راستش من همه ی دستور العمل هارو دنبال کردم ولی تو لیست ترینر ها می نویسه باید زبان کامپیوترتون رو فارسی کنید...
من نمی دونم باید چیکار کنم...؟

اگر متن های فارسی براتون به هم ریخته نمایش داده میشن باید زبان فارسی رو روی کامپیوترتون نصب کنید که در قسمت تنظیمات برنامه و قسمت راهنما ، آموزش تصویری اینکار برای ویندوز xp و 7 وجود دارد.

ویندوز 8 و 8.1 اون زمان منتشر نشده بودند ولی دستورالعمل مثل ویندوز 7 است.
به control panel برید و در قسمت clock & region گزینه Region رو پیدا کنید ، در تب یا سربرگ Administrative و بخش Language for Non-Unicode گزینه Change System location رو انتخاب کنید و در صفحه باز شده زبان فارسی رو پیدا کنید و تایید کنید
سیستم یکبار ریست میشود و پس از آن متن های فارسی به هم ریخته نمایش داده نمی شوند
تذکر : با این کار زبان سیستم شما فارسی نمی شود ( و همچنین زبان کیبورد) تنها نرم افزار هایی که به زبان فارسی نوشته شده باشند به درستی کار خواهند کرد.

HARVEST MOON2 جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 ب.ظ

با سلام خدمت آغا شاهین گل...
شاهین جون من این کارو کردم ولی سیستم ریست نمی شه.
نمی دونم چرا...

باز هم متن ها به هم ریخته نمایش داده می شوند؟

alinox پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

بچه ها یه روش پیدا کردم که میشه باهاش
جم رایگان گرفت با ویزا کارت رایگان! :-D چجوری؟
اول روی لینک زیر کلیک کنید و برید توی سایت(ارزش امتحان کردن داره) http://www.AWSurveys.com?R=2971019
پس از باز شدن صفحه ی بالا بر روی Create A Free Account بزنید
بعد اطلاعات خواسته شده رو وارد کنید
و بعد با زدن دکمه Create A Free Account ثبت نام کنید.
بریم سراغ مرحله ی بعد که باید موجودی ویزا کارت خودتون رو افزایش بدید.

وقتی اکانت خودتون رو ساختید توی صفحه ی اول چندتا تبلیغ سفید رنگ هست روی یکی از اونا کلیک کنید

حالا توی صفحه ی باز شده داخل کادر سفید رنگ یه کامنت به زبان انگلیسی بنویسید و برای مثال cocbazan.blogfa.com

در آخر هم بر روی Submit Review بزنید و صبر کنید تا به صفحه ی Home برگرده و اگه برنگشت خودتون بر روی Home بزنید

حالا این کار رو برای بقیه ی تبلیغ ها انجام بدید تا همه ی تبلیغ ها پاک بشن

حالا مر حله ی بعد

حالا بر روی Invite Friends بزنید و لینکی که در این صفحه براتون قرار داده رو برای دوستاتون بدید تا از این طریق بیان و توی سایت ثبت نام کنن، با هر ثبت نام از طریق لینک شما به موجودی ویزا کارتتون $۰٫۳۰ اضافه میشه

و حالا ساخت ویزا کارت

بعد از این که دوستاتون رو دعوت کردید و موجودی ویزا کارتتون به سقف معمول ($۱۵) رسید بر روی Cash Out در منوی Home بزنید و ویزا کارت خودتون رو صادر کنید

حالا وارد بازی بشید و با ویزا کارتتون جم رایگان بخرید

با این روش میتونید ویزا کارد های رایگان و جم رایگان بخرید

من خودم تاحالابااین روش یه بار۱۲۰۰تاجم خریدم فقط خواهشاحتماازاون لینک که گذاشتم بریددمتون گرم من که ازاین سایت خیلی خوشم اومدخداکنه نظرشماروهم جلب کنه اگه یه کم حوصله داشته باشی راحت میتونین بااین ویزارکارت یه بسته۱۲۰۰تای جم بخرید.

به وبلاگم هم سر بزنید : cocbazan.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد